þØÐ|People Of Dead|Css Clan

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

POD Is a cssclan


+3
Illusion
pinkhawk
Ghost
7 posters

    informatie rond admin

    Ghost
    Ghost


    Posts : 521
    Join date : 2009-02-24
    Age : 29
    Location : de beste stad van belgie duuuuuhhhh: GENT

    informatie rond admin Empty informatie rond admin

    Post  Ghost Wed May 13, 2009 6:19 pm

    Eerst en vooral :

    waar gaat het geld naartoe dat je betaald?
    Naar de server alleen,niet naar mij eigen , alles gaat alleen naar de clan,als er genoeg winst is komt er misschien een 2de server en dan houden we die draaiend met het geld van de admins

    hier wat meer:

    Hoe open ik admin?
    type admin in console of @menu in chat,wat een handige tip is : maak een bind ervoor (bind <key> admin menu BV.: bind p adminmenu) dan krijg je een menuutje en kan je van alles doen.


    Hoe betaal ik?
    1)walliecard
    tot nu alleen met wallie(later wel paypal enzo),dat kan je kopen in de winkel(Hema/free record shop/....) je krijg een kasticket waarop de code staat,die geef je aan mij


    Voor hoe lang kan ik admin betalen?
    je kan maximum voor 2 maand betalen (minimum 1 maand)


    Hoeveel kost dat?
    5 euro per maand


    kan ik het nog worden?
    Mensen die wel in pod clan zitten kunnen NU wel/niet admin worden
    Mensen die niet in pod clan zitten kunnen NU Wel/niet admin worden


    wat als ik abuse?

    als er bewijs is,word die functie ontnomen en krijg je een waarschuwing,wie 3 waarschuwingen heeft verliest zijn admin.

    Welk bewijs hebben ze dan nodig ?
    liefst een filmpje maar in sommige gevallen zijn screenshots even goed

    Word ik gecontroleerd?
    ja,ik controleer vaak op abuse,ik film dat dan ook

    waar kan ik meer vragen stellen?
    stuur een email of voeg toe op msn : pod-cssclan@hotmail.com


    ik hoop dat de meeste vragen beantwoord zijn cheers cheers cheers


    Ook zou ik graag hebben dat alle admins hier op reageren


    Last edited by Ghost on Wed May 13, 2009 6:45 pm; edited 1 time in total
    pinkhawk
    pinkhawk


    Posts : 206
    Join date : 2009-04-17
    Age : 31

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  pinkhawk Wed May 13, 2009 6:40 pm

    ja nog 1 klein vraagje moet je dan gwn die winkel binnengaan en achter zo een walliekaart vragen of moeje een walliekaart vragen voor css specifiek
    Ghost
    Ghost


    Posts : 521
    Join date : 2009-02-24
    Age : 29
    Location : de beste stad van belgie duuuuuhhhh: GENT

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Ghost Wed May 13, 2009 6:46 pm

    pinkhawk wrote:ja nog 1 klein vraagje moet je dan gwn die winkel binnengaan en achter zo een walliekaart vragen of moeje een walliekaart vragen voor css specifiek

    er bestaan geen specifieke kaarten,een wallie kaard is zoals een oplaad kaard van een gsm
    Illusion
    Illusion


    Posts : 449
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Illusion Wed May 13, 2009 9:14 pm

    Khebt geleze Wink
    aap.nl
    aap.nl


    Posts : 169
    Join date : 2009-02-26

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  aap.nl Thu May 14, 2009 6:17 am

    gelezen hoor ghost
    Revenge
    Revenge


    Posts : 137
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Revenge Thu May 14, 2009 6:30 pm

    al lang gelezen Razz
    khad alleen laatste zin ni gezien
    Illusion
    Illusion


    Posts : 449
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Illusion Sat May 16, 2009 5:55 pm

    Abuse Is admin af he?

    Revenge abused altijd !
    Gistere mute ik Hem voor het prate als dood zijn Omda ghost en revenge altijd zo doen tege Mij , Unmute was kick , Hij maakt zich imune zodat ik Hem niet kan kicken En unmute zich, ABUSE !!

    Vandaag Met map ba_jail_castel_v1 , Mooie map maar moet je hem daaarom een uur achterelkaar spele?Ze make 3 votes voor extend :O Ik swap map Ok Kick .....
    Hij swapped map trg , Hij zegt zo van Als je Map changed Dan Krijg je een Ban.Ik change map Omda 7 van de 18 mense bij een VOte ook een andere map woude. + In castle Ware ze nie eens Serieus bezig , Ze ware gwn wa aant rondlope voor secrets.Als je da wilt zoeken moet je maar zelf een server make met create server. de jail server dient om te jaile, Nu Heb ik een Ban . Ghost Je weet ook dat hij al vaker heeft geabused ! Of Neem je zen admin nie omdat jullie Schoothondjes zijn van Elkaar ?!?+ J Commander moet zen admin mss al 3 weke weghebbe? Hij heeft die nog, Ben je Gewoon te Lui? Als je leader bent moet je elke dag met de clan bezig zijn , Problemen oplossen enzo.

    Ik Heb ook al Van meerdere Mense gehoord da Jullie je nie gedrage als Admins , Vind ik ook, Jullie zijn Een bende Klein kinderen.

    Als dit zo verder gaat Leid je de clan maar aleen , En durf ik de wedde da Dan binne 2 weke Clan niet meer bestaat.

    Denk ma is goed na ! Dit kan zo niet verder
    Tweety
    Tweety


    Posts : 66
    Join date : 2009-03-27
    Age : 28

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Tweety Sat May 16, 2009 6:52 pm

    ik moet zegge dak nie weet of revenge abused want als dat blijkbaar gebeurt dan ben ik er niet bij maar ik weet dat illusion geband is en die verhale heb ik ook al gehoord ook van gistere .. een ban gaat wel echt ver voor dat kleine ding.
    als er nog zoveel geabused wordt dan trekt de clan tog op nix er zijn al zoveel mensen niet meer in de server aant spele door het abuse minimug heeft er ook al klachte over doorgegeve en minimug niet alleen this nie omda hij leader is dat hij meer mag ..
    en soms mag er gelache worde maar freekill blijft freekill en als je dat hebt gemaakt moet je je erbij neerlegge dat je een slay krijgt en niet gaan zegge da was abuse want zo jaag je mensen ook weg ..
    de clan is uit elkaar aan het valle gwn door het niet serieus zijn en door het abuse kvind dat iedereen eerlijk mag zijn als er geabused wordt dan kan die persoon daarop lette en alst echt moet ijn admin afgeve want anders kunnen er probleme kome en nee ik kies illusion zijn kant niet ik zeg wat ik vind .. als er klachte zjin moet je het niet uitlokke of als je iemannd niet mag gwn gfaan slaye ofzo zo komt er ruzie en wordt alles een ramp .. let tog me wa ge doet en wees eens nie zo een dramaqueen allemaal ge kunt da btr uitprate .

    kzeg alleen mijn mening ik heb nix tege ook maar iemand uit pod of iemand wat op de server speelt ma er zijn de laatste tijd echt veel ruzies voor nix en da gaat te ver !

    Tweety
    aap.nl
    aap.nl


    Posts : 169
    Join date : 2009-02-26

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  aap.nl Sat May 16, 2009 7:45 pm

    Het bannen van leaders onder elkaar gaat idd wel erg ver!

    Ik zal ook meteen zeggen dat ik illusion geunbannend hebt als de leaders nu zo tegen elkaar ga doen stap ik uit de clan en start ik zelf wel een clan.
    Jullie zijn niet echt hard beig om je clan beter te maken waarom heb je dan een clan gemaakt?
    Kun je beter een communitie maken is bijna het zelfde als een clan maar dan meer voor fun geen wars.
    je bent dan een vrienden groepje wat vaak samen speelt en eigen server en website heeft.

    Ik denk niet dat jullie echt begrijpen wat een clan inhoud en hoeveel tijd het kost dat betekent dus dat je niet elke keer in sdk moet zitten om mapjes te maken en een beetje rond te klooien.

    Een clan kan alleen maar werken als de leaders op 1 lijn staan en allemaal de zelfde inzet hebben.
    Dit is dus duidelijk een gebrek in POD.

    Ghost zie je nooit meer en beschouw je eigenlijk ook niet als leader Ghost ik wardeer je voor de inzet en de kosten voor de server , maar zie je niet als leader.
    Je speelt zelden tot nooit met ons. Voor mij is illusion een leader! Die speeld mee en geeft leiding.

    In het kort :

    De leaders moeten op 1 lijn komen en samen zich inzetten voor de clan, anders gaat de clan binnen kort echt uit elkaar vallen!!
    Illusion
    Illusion


    Posts : 449
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Illusion Sat May 16, 2009 7:58 pm

    Idd , SOs heb ik het gevoel alsof ik de enige ben Wat een serieuze clan wil beginne ( Buite SOmmige mense ), een Mapje make is wel FIjn maar Men V3 van Attica moet ook kome wachte ze al zo lang op , Maar ik heb geen tijd , Omdat ik zoveel tijd IN clan zelf Steek. Khoop da Je snel je menig geeft Ghost
    pinkhawk
    pinkhawk


    Posts : 206
    Join date : 2009-04-17
    Age : 31

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  pinkhawk Sun May 17, 2009 7:57 am

    cv mannen versta da allemaal wel en oke als revenge abused dan is da zo en ik keur da nie goe ma ge moet nu ook nie op ghost zin kap daarvoor gaan zitten oke hij speelt nie iedere dag maar nie iedereen is daar 7 dagen op 7 met bezig e alléé kga u laten yeet
    Illusion
    Illusion


    Posts : 449
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Illusion Sun May 17, 2009 8:44 am

    We Zitten Niet Op zen Kap, Wa maken Het Hem Gewoon Duidelijk
    Tweety
    Tweety


    Posts : 66
    Join date : 2009-03-27
    Age : 28

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Tweety Sun May 17, 2009 11:04 am

    ik ben helemaal akkoord met wat aapie zegt
    aap.nl
    aap.nl


    Posts : 169
    Join date : 2009-02-26

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  aap.nl Sun May 17, 2009 1:18 pm

    pinkhawk wrote:cv mannen versta da allemaal wel en oke als revenge abused dan is da zo en ik keur da nie goe ma ge moet nu ook nie op ghost zin kap daarvoor gaan zitten oke hij speelt nie iedere dag maar nie iedereen is daar 7 dagen op 7 met bezig e alléé kga u laten yeet

    Ik zit niet op ghost zn dak geef alleen mn mening dat hij te weinig met de clan speelt om leader te zijn
    Ghost
    Ghost


    Posts : 521
    Join date : 2009-02-24
    Age : 29
    Location : de beste stad van belgie duuuuuhhhh: GENT

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Ghost Sun May 17, 2009 1:55 pm

    oke

    illusion ge kunt ook immumiteit wegdoen,geven
    kzal wa meer op warserver spele ...
    en ik moet geen leader meer zijn,dat is mijn mening ...
    Revenge
    Revenge


    Posts : 137
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Revenge Sun May 17, 2009 2:45 pm

    De Regels zijn voor iedereen hetzelfde
    in Castle stond de map gisteren nog geeen half uur op en raven doet extend vote , de vote beslist JA dus moet de map niet veranderd worde ,
    1. Illusion cancelled de vote ( is da ni abuse dan misschien?)
    2. na herhaaldelijke keren van cancelen verandert illusion de map zonder vote of end of map (ook geen abuse zeker?)
    3. ik swap map terug omdat de vote had beslist dat die map nog 20 min op bleef , en ik zeg map change = ban , wa doet illusion , map change = Ban (GEEEN ABUSE)

    gisteren heb ik helemaal niet geabused en wa ik vind over het mute van doden als er misschine 8 man in server zit // IK vind dit onnodig!
    Ik ben ni diegene die daarvoor mute , da was ghost ,en toen deed illusion het bij mij omdat ik praatte als ik dood was , hij zegt unmute = kick , ghost unmute mij , en ik krijg terug een mute ZONDER REDEN (Weer geen abuse zeker??) dus ik unmute mezelf en maak mezelf immuun omda ik geen verder gezever wou over het mute in een server die bijna leeg was

    ahja en aap , nooit heeft iemand verplicht om iemand in de warserver te spele , er zijn voorafgesproken trainingen , waarop ik altijd aanwezig ben , en ik doe in mijn vrije tijd wat ik wil.
    Als ik liever SDK doe dan doe ik dat liever en daar heb jij helemaal niets op te zeggen.

    meer eb ik ier ni over te zegge
    Ghost
    Ghost


    Posts : 521
    Join date : 2009-02-24
    Age : 29
    Location : de beste stad van belgie duuuuuhhhh: GENT

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Ghost Sun May 17, 2009 2:59 pm

    ik had de dode gemute omdat me oren pijn deden van lawaai en ik niets kon horen wat ct zei.
    avatar
    joker


    Posts : 6
    Join date : 2009-05-01
    Location : Nederland, zuid-holland, leidschendam

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  joker Sun May 17, 2009 3:06 pm

    hmm Mensen die niet in pod clan zitten kunnen NU niet admin worden..
    en hoeveel mensen zijn er admin buiten de clan?Razz
    Ghost
    Ghost


    Posts : 521
    Join date : 2009-02-24
    Age : 29
    Location : de beste stad van belgie duuuuuhhhh: GENT

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Ghost Sun May 17, 2009 3:13 pm

    joker wrote:hmm Mensen die niet in pod clan zitten kunnen NU niet admin worden..
    en hoeveel mensen zijn er admin buiten de clan?Razz

    er staat NIET Smile
    Revenge
    Revenge


    Posts : 137
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Revenge Sun May 17, 2009 3:46 pm

    en dit is geen abuse?

    en er werd me ook nog gezegd dat er guns gegeve werden om star neer te schieten
    das regels ni volge en abuse :/

    informatie rond admin 2igokmb

    Hier zijn 3 mensen in fout van wat ik kan zien.

    1. Aap die abused met freezen
    2. Illusion die er nikst tegen doen
    3. Joker die er niks tegen doet
    aap.nl
    aap.nl


    Posts : 169
    Join date : 2009-02-26

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  aap.nl Sun May 17, 2009 4:21 pm

    Haal admin weg dan en kick me uit de clan.
    2 handjes op 1 buik dus samen met ghost moet dat zeker wel lukken.
    Ga lekker je eigen map uren spelen terwijl er al een hoop mensen klagen over de map en ja idd dan ga ik overrulen en de map change en illusion unbannen.

    Nep leader!

    Jullie doen allemaal wel stoer dat je leader bent van pod maar je doet er geen reet mee!
    Als je je vrije tijd liever mapjes wil maken dan je clan leiden moe je geen leader worden.

    En revenge jij deed ook niks dus dat is ook abuse dan he.
    Ga lekker je mede leaders bannen echt diep triest dat er zulke leaders pod moeten runnen.


    ik zou voorstellen zet fun voor pod want dat is het enigste wat hier gedaan word.
    verder zeiken op elkaar en elkaar lekker bannen.

    Triest triest triest
    Ghost
    Ghost


    Posts : 521
    Join date : 2009-02-24
    Age : 29
    Location : de beste stad van belgie duuuuuhhhh: GENT

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Ghost Sun May 17, 2009 4:23 pm

    wa hebk nu weer gedaan,en kzal dan geen ldr meer zijn
    Illusion
    Illusion


    Posts : 449
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Illusion Sun May 17, 2009 4:24 pm

    uuhm ik was CT , mijn order was , Ga maar guns hale als je schiet ga je dood .

    Star freehit Jamfire 3 a 4 keer , wij zegge Jah kill hem ,maaar Star ging lope en dus freezed aap die waarop jamfire die killed.Dus nix verkeerd gelopen.

    Ghost: Ik maak me nie imune Omdat Regels voor iedereen het zelfde zijn.
    Revenge: Jij hebt nie regels gevolged , dode zwijge, ( Ik zal regeltje voor u Make : Dode Zwijgen Tenzij het Revenge of ghost is )

    Ik mocht gistere mss Nie Map change enzo , maar je moet nadenke uur zelfde map? Als jij nu op server bent En ik kijk staat castle op , RAAR?!? Maar Me banne ( was wss perm ) is overdreven.

    En revenge : Je mag Source SDK gebruike , Je moet nie dagelijks op warserver zitten.Maar wat meer intresse voor clan mag je wel hebbe , niet?En donderdag was je er 2 mappen op dan was je ook al weer weg.

    Ghost : Je moet niet met tegenzin op warserver spelen, dna heb ik nog liever da je niet speelt , want zoals je daarstrx deed denk ik nie da je weet wa we bedoelen met serieus spelen , als je dood bent mag je wat prate of voelde je ej aangevallen omda we zeiden da Gent penaly had gemist?

    Ik zeg hier nix meer over , Trek Jullie conclusies maar
    Revenge
    Revenge


    Posts : 137
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Revenge Sun May 17, 2009 4:26 pm

    ik eb er niks op gedaan omdat ik niet in de server was en er genoeg mense in ware die konde ingrijpen

    en ik maak idd liever fun , ik amuseer me nog veel liever met vriende van de clan dan heel de tijd ruzie te maken voor probleempjes die zich in de warserver voordoen.
    Illusion
    Illusion


    Posts : 449
    Join date : 2009-02-24

    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Illusion Sun May 17, 2009 4:28 pm

    Ik maak ook fun, maar ik los de problemen in de clan Liever op ( die in warserver )

    Ga jij en ghost maar fun maken , en wa mapjees make , en dinge doen zijn belangrijk voor server , Ik zal wel voor de mense en de problemen in POD zorge , Zo was het toch al heel de tijd

    Sponsored content


    informatie rond admin Empty Re: informatie rond admin

    Post  Sponsored content

      Similar topics

      -

      Current date/time is Thu May 02, 2024 3:19 pm